2009-09-07

笑笑團外傳の高達30週年無國界小隊﹗ T-9 Weeks


這星期真正砌隻高達啦! 先跟Ball_kei兄玩輕輕鬆鬆改腳眼。 這可能是我唯一改活動能力嘅地方... 點解要改? 因為一定要佢雙腳平平哋企嘅地台上...



(右邊是已經改做)


今次在諗加燈時,好想可以做到台場1:1燈光show的效果... 諗諗吓俾我揾到set咁嘢:


這是舊年我父母去聖誕節party時玩嘅閃光棒的內膽,有粒按鈕可控制閃爍嘅頻率:


而後面就係粒收埋咗嘅IC:


有啲咁嘅材料,玩大佢啦!



今次設計基本上分咗A/B兩組共十粒LED,地台亦做到乾濕電兩用,地台內三條電源會用滋鐵連接至高達腳版底。如果可以,背包內亦會做電池盒,等做pose時亦可以開B燈... 希望可以做得到啦...


要在體內走咁多線,今次真係要好小心!所以先測量一吓關節插頭嘅直徑:



好彩全部都係3mm!用0.56mm電線可以鑽0.7mm至1.5mm窿嚟走線...


好!由腳板底做起,又用LED線腳做個釣仔:




而左腳就在腳踭做多個:


地台上的三粒3mm滋鐵(鴨寮街1蚊粒):


到腳眼... 右面容易些,只要鑽個0.7mm窿就得:


右腳因有兩條線,所以用Wave #4 1.6mm銅支插在裡面:


(註: 之前做射燈都係用Wave銅支,分別為#3及#4。)


OK!



腳呱啷就甘好多... 諗咗好耐,終於在PC膠走線!先鑽0.5mm:


再擴大至0.7mm:


至於關節,左面的已改:

IMG_3012.JPG
 

IMG_3013.JPG
 


右腳關節:



左腳粒PC膠鑽三個窿:


左腳關節:




盤骨也大同小異...












希望下星期可以完成雙腳及地台啦. .



















通告:



八月三十一日:


BLOG友笑笑團2010現定於2010年1月17日星期日香港城市大學舉行。細詳地址容後蟹sir公佈。


八月廿五日:


華佬幫手book咗城大十一月八日一間四十人房(再次唔該華佬)! 如無意外,就在十一月八影30週年無國界小隊!


八月十六日:


1) 大家如果見同人撞色, 建議加小小個人風格, 避免聚會及影相時亂吖嗎... 但中指都係唔好大改外觀,否則就唔係30週年版啦喎...


2) 我打算在今年十月尾或十一月中先攪個小聚會, 起到貨嘅blog友如果有期就出來影張30週年合照。至於時間及地點,我會在九月尾再作公佈。


3) 之後敬請所有參加者出席2010 Blog友笑笑團, 時間地點蟹sir會隨後公佈。


< < 報名及詳情 > >







參與「高達30週年無國界小隊」BLOG友名單及進度:


1. JKL - 原色加燈台場版
    Week 1: 乜都唔理整射燈
    Week 2: 完成射燈
2. 潛水鏡 - 台場版 (洗乾淨, 等擎乾水...)
3. Tempo - Tempo Color (一有空閑就搞搞佢...)
4. Billy - Char's or G3
5. Hathaway - rollout color
6. Johnduke島主 - 舊化 Real Type color (1/144 MG化) [NEW]
7. kog - (未定) (變節後出賣)
8. Uncle Kent - 馬沙高達 (制作始動)
9. 蟹sir - 火雲邪神色 (兩個頭嘅黑級浮屠...)
10. 蟻仔 - (G3版比較特別色) (攪緊對手) [NEW]
11. TonyTsui - 大河原邦男版 (Real Type color)
12. YAYA - 會場版 (已入一手台場版)
13. ball_kei - zeon captured color (已有自護虜獲機色版)
14. 勤人 - 迷彩綠 (噴哂油但唔記得做無縫...)
15. 大力士 - 自創配色 (等上色...)
16. Lazy King - 原色版 [已完成]
17. lastman - 原色 (第 101 篇) [NEW]
18. Billy (again?) or girl friend - G3 or Char's
19. Marcolau - 台場版 (簡單易學補前臂及小腿夾口...)
20. skwong - G3/SK色 (非OOB inside 製作進度相)
21.rickyLEGO - 原色
22. TOM - 紅白藍黃色
23. JoannaKing - 布布版或者花花版 (綠色巨人) [NEW]
24. Gerald@Gundamland - (未定) (繼續努力...) [NEW]
25. 風影山 - DECADE VERSION
26. sally - 『令』油原色 (噴完晒光油再砌多隻?)
27. cool - (未定)
28. 僱傭兵 (Wilfred) - (迷彩) (諗迷彩而塭到隻迷彩...)
29. Mike - Original Color
30. ZEONIC - 原色


31. 大頭 - 柯柏文色或迷彩 (唔帶左頸咕,玩一字馬,衝力射球!)
32. 吱吱兄弟 - 原色
33. 一年戰爭高達迷 - (未定) (愛砌模型男人四十的苦腦) [NEW]
34. 正宗K - 痛巾
35. 海龜 - 迷彩
36. 龍千影 - (未定) (噴拉打W) [NEW]
37. 地理堂 - 痛巾 (啪後感覺是,我可唔可以用舊HGUC巾交貨呀? Answer: No...)
38. 小杰 - (未定)
39. 羊仔 - (原色拋光版)
40. 天之空 - 秘密color
41. 可羅索 - 改色痛巾版 (出咗痛貼design...)
42. LifeAfterDeath - (未定)
43. 小鯊 - Rx-78高達初體驗之實感濕圖上色補丁唔知起唔起到貨mode (素組咗,諗緊..)
44. 紅色惡夢 - (向元袓致敬版) (已噴灰) [NEW]
45. 華佬 - (未定)
46. Keroro1129 - FA78-1顏色加痛貼版 (01 Gunso巾dum?) [NEW]
47. 阿蟲 - (未定) (如何善用「天下文章一大抄」) [NEW]
48. 華塞亞 - (未定)
49. 亞青 - 唔記得乜嘢色
50. Marcus Liu - 因學業為重已退出
50. nick:) - (未定)
51. philip - 雙射燈台場版 [已完成]
52. 十爺 - (未定)
53. 六爺 - (未定)
54. Jacky - 橙灰白 (完成上色) [NEW]
55. Ralph - 原色去部分刻線版 [已完成]
56. 搵老襯 - (自定色)
57. 老頭子 - (爆粗Gun友 (Soul G))
58. CHRIS

36 comments:

  1. 哇 , 睇到眼都突埋~
    龍友要諗吓點影相啦~
    加油呀大哥~
    [版主回覆09/06/2009 23:38:00]影相嘅安排都有小小idea, 但要同各大攝影師傾吓先知...

    ReplyDelete
  2. 實在睇見到興奮.. 快d到下星期就好了..
    [版主回覆09/07/2009 00:01:00]實在唔好咁快呀... 唔夠時間呀...

    ReplyDelete
  3. 神乎奇技!!
    [版主回覆09/07/2009 00:02:00]可惜唔敢做超可動...

    ReplyDelete
  4. 完全感覺到果隻日本電線的偉大
    [版主回覆09/07/2009 01:30:00]真係好好用!

    ReplyDelete
  5. 睇到o的線都覺得煩,完全吾明點走位,都係等睇成品算囉  !
    加油呀大哥!睇好你隻巾架 !
    [版主回覆09/07/2009 01:32:00]唔好話你... 我自己畫都覺得好亂好煩... 真係要好小心...

    ReplyDelete
  6. 咁走線法之後仲拆唔拆得散
    [版主回覆09/07/2009 09:28:00]唔拆得... 但有此必要嗎?

    ReplyDelete
  7. 諗到要分件上色後先至一part part夾賣果下先煩,頭都暈
    [版主回覆09/07/2009 09:35:00]全對! 諗都頭痕

    ReplyDelete
  8. 咁鑽法會唔會令D柱位容易斷GA?? 不過真係鬼斧神工!
    [版主回覆09/07/2009 10:06:00]係 一定會! 所以在啲重心點中間再穿通心銅支去頂住...

    ReplyDelete
  9. 嘩!咁大工程呀!真係要坐定定學嘢呀!
    [版主回覆09/07/2009 10:16:00]衰嘢, 睇咗咁耐幾時開始砌番嘢呀?

    ReplyDelete
  10. So complicated ah............brother!!
    BTW, I and QQ are still waiting, most shop at China sold out as well.............! ~_~
    [版主回覆09/07/2009 10:32:00]Told you to buy it in HK la... Anyway, one of my friends is going to Sydney by mid Sept and she will return by 28 or 29 Sept.  Do you think you can find it and build it before she leaves?  If yes, she can help to bring them back for the photo shooting...

    ReplyDelete
  11. 好彩,我係唔玩燈的。
    [版主回覆09/07/2009 12:02:00]燈仔依家嘢真係又愛又恨...

    ReplyDelete
  12. 我睇左幅圖好耐..都唔係明點走線...
    睇黎我要再點過電工先得啦...
    [版主回覆09/07/2009 12:05:00]或者下次出來我簡單講解一下啦... BTW, 唔該哂Tempo兄百忙中都幫手影想...

    ReplyDelete
  13. 好, 又學到野! 今晚出去揾下料, 試下玩燈先!
    [版主回覆09/07/2009 12:53:00]過咗嚟?

    ReplyDelete
  14. 嘩 高達希望工程
    [版主回覆09/07/2009 15:22:00]Always Beginning 吖嗎...

    ReplyDelete
  15. 嘩~ 燈神發勁啦~
    [版主回覆09/07/2009 18:24:00]哈哈哈... 好彩唔係發癲啫...

    ReplyDelete
  16. Buy in HK...........$7x - $8x in HK, and I got to buy 4 boxes at least...............!! XD
    Wa...........end of Sep?! I think I just can get the model at that time only. U want me to finish it within 2 days?! XD
    [版主回覆09/07/2009 18:25:00]Then take your time la...

    ReplyDelete
  17. 開學冇得打卜
    仲未諗好配色....好頭痛呀!!!!!!!
    [版主回覆09/07/2009 21:47:00]開咗學最重要就係學業,做完哂功課至好砌模型呀

    ReplyDelete
  18. 個經脈圖都好利害喎 , 我睇火影講忍法時都有呢啲圖0架
    [版主回覆09/07/2009 21:58:00]哈哈哈,先用白眼睇通佢嘅經脈查克拉,再用寫輪眼分便查克拉嘅顏色... (睇火忍都睇到上腦)

    ReplyDelete
  19. 好一個小隊長!! 幾下散手"燈..燈..燈...櫈...." 已令四方震懾 ~~~ 呢隻, 肯定係全場最耀目o既巾!!
    [版主回覆09/07/2009 21:59:00]係至閃爍...

    ReplyDelete
  20. 嘩!d線睇我到我0丫.....好彩我只係改下佢d細位姐。
    我有開工嫁不過進道唔多所以有post姐,仲欠少少我就完成.....對手到時會出blog,我諗到我上咩色,"G3版比較特別色"
    [版主回覆09/07/2009 22:00:00]G3版比較特別色? 有幾特別先?

    ReplyDelete
  21. 會唔會出埋煙~~~
    [版主回覆09/07/2009 22:02:00]我依家就一頭煙...

    ReplyDelete
  22. 咁上晒色先砌埋
    [版主回覆09/08/2009 00:57:00]無錯... 其實我次次都係咁...

    ReplyDelete
  23. 睇到三份一已經唔明了……
    [版主回覆09/08/2009 00:59:00]唔明經脈圖定係唔明啲線嘅來龍去脈?

    ReplyDelete
  24. 類似既走燈IC我都搵到一塊, 依家只係煩緊點樣o係膊頭裝粒蝴蝶管.. 我見你用3mm LED, 諗住點整?
    [版主回覆09/08/2009 00:51:00]蝴蝶管係乜東東? 3mm LED 是放入小腿的...

    ReplyDelete
  25. 睇完圖. 對眼同backpack咪會跟住閃囉?
    [版主回覆09/08/2009 00:55:00]眼及背包噴口都是B組,而背包中間側閃A組... 但如果用內置電池,就只有B組長着

    ReplyDelete
  26. 哇!燈神又黎   呢個咁有紀念價值0既情景模型放上 yahoo jpn bid 應該有價有市
    [版主回覆09/08/2009 09:54:00]無啦, 督得咁辛苦, 点捨得放呀...

    ReplyDelete
  27. 蝴蝶管...都唔肯定係咪叫呢個名
    [版主回覆09/08/2009 10:00:00]你用緊嗰兩粒係乜加伙? 蝴蝶管係呢隻喎...

    ReplyDelete
  28. 嘩.....就黎打通任督二脈啦!  (笑)
    [版主回覆09/08/2009 09:57:00]雙腳已經通哂...

    ReplyDelete
  29. 我都係聽人講架咋.. 類似SMD但有兩隻護翼咁既針腳
    [版主回覆09/08/2009 11:10:00]有無圖或reference睇吓呢?

    ReplyDelete
  30. 二樓 http://www.hkml.net/Discuz/viewthread.php?tid=72817
    [版主回覆09/08/2009 11:54:00]你係話嗰粒四方底上下腳? 鴨記有但我覺得Marco嗰啲正啲喎... http://hk.myblog.yahoo.com/rx_167/article?mid=4463

    ReplyDelete
  31. 期待活动后期报道
    [版主回覆09/08/2009 22:08:00]11月9日回來看吧

    ReplyDelete
  32. 連隻 1 : 1 高達配線圖都比你搵到
    [版主回覆09/08/2009 22:08:00]144... 144...

    ReplyDelete
  33. JKL你好! 我想加入 「高達30週年無國界小隊」 , 可以嗎?
    [版主回覆09/10/2009 14:44:00]OK, 咁老頭子兄會出乜嘢色版呢?

    ReplyDelete
  34. 我的構思經常與你相同~可惜我的技術比你要差幾十皮...
    [版主回覆09/10/2009 09:44:00]唔好咁講... 我都係試下架咋, 仲未知做唔做到... 但有一句是可以互勉的:「 只要有夢想, 凡事可成真! 」

    ReplyDelete
  35. 我會制造 : 爆粗Gun友 (Soul G)
    [版主回覆09/10/2009 17:57:00]嘩! 咁激? 但唔好真係爆粗就得啦... 有好多小朋友一齊玩架

    ReplyDelete
  36. JKL C兄你好, 小弟路過, 驚見加LED 0既Gundam 咁正 , 我咁啱係朝聖時買左隻台場版, 我好想試下自己學C兄咁整, 先多謝C兄個blog的指引 !!! 另外想請教銅支可以邊度搵到呢? THX Andrew
    [版主回覆10/19/2009 14:46:00]Hi Andrew, 大家研究下啦... 無需太客氣 WAVE銅支在各大模型舖有得賣

    ReplyDelete