2009-09-02

笑笑團外傳の高達30週年無國界小隊﹗ T-10 Weeks (9月2日更新)


這次的進度只是上星期二晚的小小製作,今晚會開返工!


完成射燈,中間加了蝕刻片遮醜:




做乜要打腳印呢?


比YAYA及島主恐嚇話會炳得好甘,ball_kei又話要熄燈睇燈飾,再加上地理堂話隻30周年巾半粒透明件都無要辛苦我... 放粒3mm LED落去睇下位先:







9月2日


唔賣關子啦! 星期一晚畫咗走線草圖,覺得應該可以成事,而今晚亦已開工,希望這星期可以完成小腿及腳板...


睇住草圖先啦...



















通告:



八月三十一日:


BLOG友笑笑團2010現定於2010年1月17日星期日香港城市大學舉行。細詳地址容後蟹sir公佈。


八月廿五日:


華佬幫手book咗城大十一月八日一間四十人房(再次唔該華佬)! 如無意外,就在十一月八影30週年無國界小隊!


八月十六日:


1) 大家如果見同人撞色, 建議加小小個人風格, 避免聚會及影相時亂吖嗎... 但中指都係唔好大改外觀,否則就唔係30週年版啦喎...


2) 我打算在今年十月尾或十一月中先攪個小聚會, 起到貨嘅blog友如果有期就出來影張30週年合照。至於時間及地點,我會在九月尾再作公佈。


3) 之後敬請所有參加者出席2010 Blog友笑笑團, 時間地點蟹sir會隨後公佈。


< < 報名及詳情 > >







參與「高達30週年無國界小隊」BLOG友名單及進度:


1. JKL - 原色加燈台場版
2. 潛水鏡 - 台場版 (洗乾淨, 等擎乾水...)
3. Tempo - Tempo Color (一有空閑就搞搞佢...)
4. Billy - Char's or G3
5. Hathaway - rollout color
6. Johnduke島主 - 舊化 Real Type color (三十歲高達先黎玩拉根...)
7. kog - (未定) (變節後出賣) [NEW]
8. Uncle Kent - 馬沙高達 (制作始動) [NEW]
9. 蟹sir - 火雲邪神色 (兩個頭嘅黑級浮屠...)
10. 蟻仔 - (未定) (去咗旅行...)
11. TonyTsui - 大河原邦男版 (Real Type color)
12. YAYA - 會場版 (已入一手台場版) [NEW]
13. ball_kei - zeon captured color (已有自護虜獲機色版) [NEW]
14. 勤人 - 迷彩綠 (噴哂油但唔記得做無縫...)
15. 大力士 - 自創配色 (等上色...)
16. Lazy King - 原色版 [已完成]
17. lastman - 原色 (素組咗...)
18. Billy (again?) or girl friend - G3 or Char's
19. Marcolau - 台場版 (簡單易學補前臂及小腿夾口...)
20. skwong - G3/SK色 (非OOB inside 製作進度相) [NEW]
21.rickyLEGO - 原色
22. TOM - 紅白藍黃色
23. JoannaKing - 布布版或者花花版 (素組咗,諗緊上乜嘢色...)
24. Gerald@Gundamland - (未定) (開咗盒...)
25. 風影山 - DECADE VERSION
26. sally - 『令』油原色 (噴完晒光油) [NEW]
27. cool - (未定)
28. 僱傭兵 (Wilfred) - (迷彩) (諗迷彩而塭到隻迷彩...)
29. Mike - Original Color
30. ZEONIC - 原色


31. 大頭 - 柯柏文色或迷彩 (唔帶左頸咕,玩一字馬,衝力射球!) [NEW]
32. 吱吱兄弟 - 原色
33. 一年戰爭高達迷 - (未定)
34. 正宗K - 痛巾
35. 海龜 - 迷彩
36. 龍千影 - (未定)
37. 地理堂 - 痛巾 (啪後感覺是,我可唔可以用舊HGUC巾交貨呀? Answer: No...)
38. 小杰 - (未定)
39. 羊仔 - (原色拋光版)
40. 天之空 - 秘密color
41. 可羅索 - 改色痛巾版 (出咗痛貼design...)
42. LifeAfterDeath - (未定)
43. 小鯊 - Rx-78高達初體驗之實感濕圖上色補丁唔知起唔起到貨mode (素組咗,諗緊..)
44. 紅色惡夢 - (向元袓致敬版) (賀東亞運動會!) [NEW]
45. 華佬 - (未定)
46. Keroro1129 - FA78-1顏色加痛貼版 (試色階段) [NEW]
47. 阿蟲 - (未定) (偷渡入境) [NEW]
48. 華塞亞 - (未定)
49. 亞青 - 唔記得乜嘢色
50. Marcus Liu - (未定)
51. nick:) - (未定)
52. philip - 雙射燈台場版 [已完成]
53. 十爺 - (未定)
54. 六爺 - (未定)
55. Jacky - 橙灰白


29 comments:

  1. JKL兄~!我想問下死線係係幾時,事關小弟我到宜家都仲未買到隻30th RX-78-2,今次真係大劑!!
    [版主回覆08/31/2009 13:51:00]30週年無國界小隊在11月8日在城市大學影相,而2010笑笑團就定於2010年1月17日。

    ReplyDelete
  2. 叔叔,咁我報名,
    BUT我去吾到PARTY,
    只可以係BLOG到POST!!@.@
    (吾好期望我好快!!)
    [版主回覆08/31/2009 13:52:00]OK 無問題, 比心機砌呀

    ReplyDelete
  3. 50人啦~影集團相一定好震撼...
    不過都有d難度.
    [版主回覆08/31/2009 14:07:00]有三十人出到來已經好感動, 四十人就好震撼, 如果真係五十人... 嘩! 嘩! 嘩!

    ReplyDelete
  4. 膝中加燈?!可會搞搞對眼?
    [版主回覆09/01/2009 10:24:00]先賣賣關子... (其實我仲未諗到... )

    ReplyDelete
  5. HAHA 你責任重大呀!!! 幾時開返個深水埗買燈一日遊?
    [版主回覆09/01/2009 13:41:00]我應該今晚去一轉喎...

    ReplyDelete
  6. 我反而想響隻眼度加燈
    j兄你加唔加燈?
    [版主回覆09/01/2009 13:48:00]先賣賣關子...

    ReplyDelete
  7. 開學啦,進度又會拖慢呢……
    [版主回覆09/01/2009 23:54:00]唔緊要! 學業至上呀...

    ReplyDelete
  8. 大家好呀.. 我係o係yahoo search先到你地架.. 原來你地都好鐘意gundam呢.. 仲有砌RX-78-2.. 我都o岩o岩砌左一隻呀.. 不過當然無你地果d o甘嚴緊啦.. 我都係玩下.. 多多指教... 希望大家唔好怪我無啦啦插入黎阻住你地傾計啦.. ^^ 因為好小見到d o甘pro o既網友.. 所以想打聲招呼..
     
    [版主回覆09/02/2009 00:07:00]Hello 你好... 你隻台場版都好得喎! 既然大家都係同好,不如一齊玩啦? 十一月八日有時間出來大合照嗎?

    ReplyDelete
  9. 多謝你去我個blog留言呀.. ^^
    我支射燈無你支o甘像真..我好求其呢.. 而且我都唔知邊度有你d銅支買.. 哈哈
    我本來真係諗住隻高達加埋燈架.. 本來想o係噴射器上面2粒,下面2粒, 腳室頭各一粒, 胸口出風位2邊各一粒架.. 對眼就真係唔知點先加到燈
    LED都買左.. 不過當想整果時.. 先知原來真係一d都唔易.. 我工具又唔夠, 改位真係有d難度.. 而且放電o既位真係唔多足夠.. d LED要3V推, 細o既水銀電都要2粒先夠, 唔夠位放呢..
    而且又唔想拉線落個台度取電, 因為o甘個gundam又未必可以再拎起.. 所以咪唔整lor..
    現在我都等緊你o既大作.. 等我開下眼界.. 可以點整..
    你果部macross VF-25S d燈位真係正到爆
    [版主回覆09/02/2009 10:09:00]咁又唔係乜嘢大作... 希望唔好令各位失望啦... Philip兄, 咁你十一月八日出唔出來? 既然你已完成作品,何不一齊玩呢? 你OK嘅話我就落埋你名架啦...

    ReplyDelete
  10. 嘩! 搞埋外傳… 燈神開始挑戰1:144了!
    [版主回覆09/02/2009 12:32:00]真係一個好大嘅挑戰...

    ReplyDelete
  11. 我都好想報名,不過小弟的技術無各位高人咁好,唔知得唔得呢....?? 我都好想見識吓...!!
    [版主回覆09/02/2009 14:20:00]當然無任歡迎啦... 玩乜嘢色或點改都悉随尊便,但必需要把模型全上色及做好無縫。亦唔好大改其外觀,否則就唔係30週年版啦喎。至好就係加小小個人風格,避免聚會及影相時亂吖嗎... 咁你決定出乜嘢色呢?

    ReplyDelete
  12. 好多謝你JKL大大你比我報名...!! 不過我還未想到...?我遲D話比你知...!! TKS~
    [版主回覆09/02/2009 14:35:00]唔好咁客氣啦... 我落簿寫未定先啦

    ReplyDelete
  13. 大哥我兩手 fing fing 又黎觀麾下得唔得架 !! ~    好想黎學下野 ! ~ 
    [版主回覆09/02/2009 18:41:00]黎學下野? 咪玩啦衰鬼 你隻菜点呀? 過哂期啦喎...

    ReplyDelete
  14. 嘩! 你加咁多燈入隻144入面, 到時會唔會發生高達自燃事件架~
    期待喔!
    [版主回覆09/03/2009 00:57:00]自燃就唔會,但好驚D手手腳腳唔沃得啫...

    ReplyDelete
  15. 11月8日.. 我都唔知o係唔o係香港呢..
    如果o係香港.. 當然想黎支持下啦.. ^^
     
    [版主回覆09/03/2009 00:54:00]OK, 我落咗你名先啦...

    ReplyDelete
  16. 朝聖之旅blog, 始動
    [版主回覆09/03/2009 00:54:00]OK, 聽日check

    ReplyDelete
  17. 燈神你有新朋友又拉燈啦, 好在我玩"拉筋"唔係拉燈, 因為144咁細好難又拉筋又拉燈, 要跟你學野啦! 
    [版主回覆09/03/2009 09:59:00]我依家好驚D手手腳腳唔沃得... 大動作要睇你啦...

    ReplyDelete
  18. 要快d開波追番大家進度先得!
    [版主回覆09/03/2009 16:03:00]真係要開波啦...

    ReplyDelete
  19. 依一種改燈都好過癮喎~
    [版主回覆09/03/2009 16:06:00]嘩! 玩激光?! 太危險啦! 小朋友千祈唔好學呀...

    ReplyDelete
  20. jkl會唔會玩埋出煙?
    [版主回覆09/03/2009 16:08:00]早兩日有個唔係砌模型嘅朋友話不如試下用管噴煙

    ReplyDelete
  21. 仲有十爺同六爺~~~
    [版主回覆09/04/2009 01:41:00]OK... 十爺 = 十仔? 六爺 = ?

    ReplyDelete
  22. 我d幾日加埋草同圍杆呀...俾你睇下.. ^^
     
    [版主回覆09/04/2009 11:30:00]巧正喎... 但佢左面無叢林,右面就有大樹 希望聚會當日見到你啦...

    ReplyDelete
  23. oic.. o甘o者係後面同右邊都有樹.. 左邊就o羊都無?
    不過空左一邊好似怪怪o甘.. 所以咪加埋落去lor.. 我都知無可能100%跟得足..  ^^
    [版主回覆09/04/2009 13:36:00]潮風公園係咁嘅: 隻1:1就企喺幅相左上角樹林下面... 不過學你話齋,空左一邊好似怪怪哋...其實完全無問題啫...

    ReplyDelete
  24. oic.. 唔該晒.. 我估我都唔再改了.. 睇下遲d會唔會加下燈o係隻巾到啦..
    不過真係好想快d睇到你o既作品.. 好令人祈待呢..
    今日影多左d 日景相.. 希望11月真係可以出到黎見下你地啦..
    [版主回覆09/04/2009 17:58:00]咁快帶佢行街街?

    ReplyDelete
  25. YEAH! 我入左喇, 我估我的配色會用 "橙灰白"
    [版主回覆09/04/2009 19:03:00]OK, 落簿先...

    ReplyDelete
  26. 半身完成!谢谢!
    [版主回覆09/05/2009 12:56:00]好! 過去睇睇先

    ReplyDelete
  27. 天台黎o者.. 哈哈
    [版主回覆09/05/2009 12:50:00]又OK喎

    ReplyDelete
  28. 燈神又玩燈~XDDDDDDDDD
    [版主回覆09/05/2009 13:01:00]我靜係識玩吓燈仔架窄...

    ReplyDelete
  29. 冇咁忙會開返工架喇 ~  
    [版主回覆09/05/2009 13:02:00]工作要緊... 但我真係好其待吖嗎

    ReplyDelete