2009-08-12

Victoria BC 一日遊

十年無去過,早幾日一早拃車去「域多利」...


由Tsawwassen馬頭拃車上船過大海:




其它兩個未有船拍嘅馬頭:


沿途景色:




第一次見無米錶嘅路邊停車位!


先記低停車位號碼:


再去繳費站入錢:


The Empress Hotel:


渥太華國會大家都喺地理堂個blog見得多,BC省國會又見過未呢?












入去影咗幾幅:




由西雅圖上嚟嘅遊輪:


馬頭的士:




去睇鯨魚嘅快艇:




仲有水機!




嘩! 好貴嘅遊艇:


馬頭邊有位少女扮銅像:


讀高中時每逢星期五在飯堂都係食Meatloaf,見有Kobe Meatloaf,點都要試下:




但Meatloaf真係唔太合適用Kobe beef! 完全沒殺神户牛嘅香滑! 你睇幾乾!


回程前整杯Canada Cone...


街頭拾影:




回程時在船上見到對頭船:


七點幾嘅日落:




加影在溫哥華QE Park八點幾影嘅日落:






其它街頭拾影


溫哥華Downtown: 過去兩年都有攪這些街頭藝術品,第一年係熊,第二年係海豚,而今就係鷹。聽講在冬天前會有拍賣,中意嘅可以買反屋企...


Richomd Center: 第一次見"急尿"水牌...






飲飲食食:


在West Boardway嘅Memphis BBQ! 乜Memphis唔係在美國Tennessee架咩?

原來在1999年,呢間餐廳嘅老細在Memphis食咗一次當地嘅BBQ三文治,從此就愛上這味道。之後就年年都去參加在Memphis舉辦嘅World Barbecue Championships,直至製做到這BBQ食譜而在温哥華開餐廳。

我都覺得幾好,可以試試..



(Elvis Platter)

網址: http://www.memphisbluesbbq.com/

7 comments:

  1. >>>第一次見無米錶嘅路邊停車位!
    我以為唔洗比錢! Anyway, Welcome back................. to Canada.
    [版主回覆08/12/2009 16:25:00]哈哈哈... 呢道有無咁大隻甲乸呀? Leaving Friday... I may come visit Toronto next year

    ReplyDelete
  2. 乜「加記」都係以食肉為主架咩?因為睇discovery channel教人煮野食都係多菜小肉,我仲以為去餐廳既order會幾清新既添!
    [版主回覆08/12/2009 16:26:00]多菜小肉? 你比Discovery CH煽咗啦...

    ReplyDelete
  3. 馬頭的士,好頂癮!!隻鷹我反而覺得好似杯雪榚啊!
    [版主回覆08/12/2009 16:27:00]哈哈哈... 飛鷹雪榚? 好大杯呢...

    ReplyDelete
  4. 中古建筑物係我概摯愛!  尤其係間 Empress Hotel, 爬滿嗮藤, 勁有Feel!
    [版主回覆08/12/2009 16:28:00]咁你得閑就要嚟玩下啦...

    ReplyDelete
  5. 今次食西餐 ,咁多食唔食得晒,要唔要幫口
    [版主回覆08/12/2009 16:30:00]嗰set係4-6人份量, 我哋一行4人只食到大半...

    ReplyDelete
  6. 十幾年前去過, 俾你recall番d回憶....
    [版主回覆08/13/2009 01:39:00]咁係好定唔好先  

    ReplyDelete
  7. 我公司有 team 在 Victoria,我喜歡的話可以調去那裡工作。但那裡的生活指數太高而在工作上的吸引力不大,所以都不會考慮去那裡住住。
    [版主回覆08/15/2009 05:00:00]遊客區生活指數一定高啲架啦...

    ReplyDelete