2009-08-13

台場高達8月10日突破二百萬人朝聖 (Odaiba Gundam Exceed 2M visitors on Aug 10th)

消息來源: MSN Japan


在東京台場展示的1:1高達已經突破二百萬人入場參觀! 預期八月三十一日會有三百萬人次入場,比最初預計一百五十萬人多出一倍之多!
(The 1:1 scale Gundam statue as displayed in Odaiba Tokyo has already exceeded 2 million visitors! Officials are now expecting a total of 3 million visitors by August 31st! It's double the original planned 1.5 million!)






如果你還沒有時間去觀賞,八月三十一日之前要起行啦!
(If you have not seen it yet, GO BEFORE AUGUST 31st!)


[youtube http://www.youtube.com/watch?v=tnJJfZUKhHw&hl=en&autoplay=1&fs=1&rel=0&hd=1&border=1]





捐二百六十萬円便可以用 1:1 Gundam 的臉部做背景影相留念!
http://hk.myblog.yahoo.com/gundam-jkl/article?mid=13428


台場高達 - 2009年7月11日正式啟動! (Odaiba Gundam - Activated on July 11th, 2009)
http://hk.myblog.yahoo.com/gundam-jkl/article?mid=13264


【轉載】 機動戰士高達 1:1 立像開幕激光 Show:
http://hk.myblog.yahoo.com/gundam-jkl/article?mid=13249


尋找高達的故事 Search for the Real-G:
http://hk.myblog.yahoo.com/gundam-jkl/article?mid=12709


製作過程:
http://hk.myblog.yahoo.com/gundam-jkl/article?mid=10351




官方網址:
http://www.gundam30th.net/

10 comments:

  1. 睇到你在我 blog 的 message。
    事情峰迴路轉,財長話工作忙,叫我自己去(正!!!!)
    所以唔會去輕井澤咁遠咯,我反而想去上水草驛睇下高達土地公。
    BTW, 我見你已買晒 C3 的入場票,我到時才買會唔會排大隊或買唔到?
    [版主回覆08/13/2009 16:45:00]我揾朋友幫你買定先啦,你要EFSF定ZEON? BTW, 你知我哋五六日嘅行程架啦?

    ReplyDelete
  2. 我唔知,但一陣和熊貓食晚飯,會問定佢。
    票唔好咁快買住,因我都未訂機票,等我 clarify 所有主要事情明日訂了票先。
    [版主回覆08/13/2009 17:18:00]Will wait for your confirmation... Check this out for the schedule: http://hk.myblog.yahoo.com/gundam-jkl/article?mid=12310

    ReplyDelete
  3. 剛才和十代大電王兼飯,也略知行程了。
    我打算 27日先到,28日約5:30pm 去酒店等他們,然後 join 你 dinner。我或會叫埋現在東大讀書的小聰聰一齊來。
    29號打算一起去 C3,下午去台睇高達到夜晚,和吃飯。
    30號全日在秋葉原,你如果下午要走的話我照顧他們也可以(有人話要行地庫 )。
    31號日間我會自己安排,因他們去三鷹館,我去過,所以不 join 了。
    我明日才訂機票,訂好通知你,麻煩你代買 C3票吧。謝謝幫忙。
    [版主回覆08/14/2009 02:10:00]OK... 一張C3飛only? 要巾定渣呀?

    ReplyDelete
  4. 哈,我無特別喜好……巾定渣靚o的?就買靚o的果隻吧!
    [版主回覆08/14/2009 02:18:00]我就覺得渣靚D, 你簡啦: http://hk.myblog.yahoo.com/gundam-jkl/article?mid=13644

    ReplyDelete
  5. Thx brother!!!
    I don't have schedule on that day yet! If timing is ok, I will go with my gf together ot the WS!! XD
    [版主回覆08/14/2009 12:01:00]Confirmed 22nd at 3pm. Let's wait at 觀塘地鐵APM exit.

    ReplyDelete
  6. 條片正,資料又詳盡,thanks ! ~ 不過都係冇假去 !! ~ 
    [版主回覆08/14/2009 16:10:00]八月三十一日之後好似真係無架啦喎...

    ReplyDelete
  7. 好心急啊!!!
    [版主回覆08/15/2009 01:09:00]等多個幾禮拜啦...

    ReplyDelete
  8. JKL 兄:
    我已訂了機票,那 C3 票就麻煩你幫我買,我諗自護的票都是靚一點,請買自護的吧。
    [版主回覆08/17/2009 01:14:00]Sorry, lazy to use Pen power... YaYa told me that 清 and two more ppl may come and I am waiting for his confirmation by tomorrow.  If it's even, I'll ask my friend in Japan to buy the EFSF & ZEON set tickets.

    ReplyDelete
  9. 作晚談到可能要排兩個鐘才有得看高達,但看吳偉明的 blog 的照片,是不是排隊中也可以見到高達和它遠一點距離拍照呢?
    http://www.cuhkacs.org/~benng/Bo-Blog/read.php?1053
    [版主回覆08/21/2009 12:11:00]No no no... 兩個鐘才排到隊買"手信" : (這相片中我正在跑去龍尾) 但排隊買手信的第一小時應該會比d樹遮住睇唔到... 半個鍾應該排到去摸高達...

    ReplyDelete