2008-04-11

(轉載) 2008年5月出のMG ZGMF-X56S/a Force Impulse Gundam

又未係傳說中的RX78 2.0...


但終於出衝擊高達! 雖然我好唔鍾意飛鳥真, 但隻衝擊係最似RX-78...三合一喎!


之前已經砌咗隻電度版啲1/100, 但睇咗依啲毒相, 即刻想快啲到五月!





圖片轉載自: http://www.gundam.co.kr/community/newProd_v.jsp?sno=105

死未?

8 comments:

  1. 劇毒! 劇毒!
    我要戒o黎睇你個 Blog 喇,實在太毒。
    [版主回覆04/11/2008 15:24:00]最毒就係隻核心戰機...我今早睇到都同你一樣反應!

    ReplyDelete
  2. 好在毒我唔到,雖然個look係好正,但唔係我既愛機,應該唔會買啦。都係等你既完成品

    ReplyDelete
  3. ps: 如果係IJ,我都可能會考慮
    [版主回覆04/11/2008 18:02:00]舊年八月吹過IJ會係MG102但冇咗影!

    ReplyDelete
  4. 超 good 的說 !必買!
    [版主回覆04/11/2008 22:51:00]估到你會!

    ReplyDelete
  5. 好正好修長 !
    雖然唔係我既愛機,我會考慮吓 !
    [版主回覆04/12/2008 17:30:00]噤你咪要改nickname?  Such as " 所有ERA高達迷 " ??

    ReplyDelete
  6. 除了腳掌太圓外, 其他大部份都出得好好, 不過我除了SF,IJ同AKATSUKI之外,
    其他機都係麻麻地...可以等特價先入囉~
    [版主回覆04/14/2008 01:09:00]SEED機體的design大都係噤... 我買係為咗隻核心戰機... Secondly, 想同Freedom影返張典型場面!

    ReplyDelete
  7. 核戰機格離果隻都好正喎, 有D星球大戰feel.
    [版主回覆04/14/2008 01:04:00]如果買, 80%係為咗隻核戰機! 太正啦...

    ReplyDelete
  8. 哎 ...咁都比你抽到後腳!
    其實我是迷不是痴,所以有時都會鍾意o下"一年戰爭"以外既型號o架 !
     
    [版主回覆04/14/2008 01:11:00]唔係想抽你後腳... 講吓笑ge...

    ReplyDelete